Uw schade aangeven.

Werd u geconfronteerd met een schade?
Een ongeval met de wagen, een waterschade in uw woning, een opname in het ziekenhuis …
Geen nood, wij helpen u verder!

Er zijn 4 manieren om deze schadeaangifte aan ons over te maken :

Via uw online klantenzone ‘my broker’

Hebt u al uw eigen klantenzone geactiveerd? Maak dan zeker de schade over via deze weg : snel en makkelijk! Ook eventuele documenten en foto’s kan u opladen in het dossier. Uw schadedossier zal snel geopend worden. U krijgt vervolgens een bevestigingsmail. Nadien kan u ook online de evolutie van uw dossier mee opvolgen.

Per E-mail

U stuurt per e-mail een beschrijving van de schade samen met de betrokken documenten (ongevalsaangifte, foto’s, eventuele bestekken, …).

Bezoek ons kantoor

Spring eens binnen tijdens de kantoor uren of maak een afspraak en wij ontvangen u graag om samen de documenten met betrekking tot de schade te overlopen en de eerste regelingen te treffen.

Contacteer ons telefonisch

24/7 kan u ons telefonisch bereiken. Ook buiten de kantooruren is er een NOOD telefoon die u kan opbellen in geval van uiterste dringendheid.